דרושה רכזת סטאז’

התרחבנו !!

דרושה רכזת סטאז’ מטפלת בעלת ניסיון של עבודה של ילדים והורים
לליווי סטודנטיות בחובות הסטאז’

התפקיד כולל התפתחות מקצועית ולמידה + השתתפות בהדרכה על הדרכה + הכשרה מקצועית והשתלמויות.

מהות התפקיד:

הסטודנטיות מטפלות במכונים, מסגרות חינוך וגנים בחינוך המיוחד והרגיל.
מבחינה קלינית הן מוחזקות בהדרכה פרטנית כל שבוע וכן בהדרכה קבוצתית פעם בשבוע.

תפקיד רכזת הסטאז’ הוא לסייע בהחזקה במעטפת:

· החזקת הטיפולים וליווי של המודרכות בעת הצורך.

· קשר עם מוסדות.

· מעקב אחרי התהליכים ועל תהליכי הגשת הדו”חות.

· שיבוצים למטפלות והתאמת מטופל למטפל.

· תפעול כללי וטיפול בשוטף בפניות של מטופלים מדריכות ומטפלות

דרישות התפקיד וכישורים נדרשים:

1. מטפלת בעלת ניסיון בעבודה עם הורים וילדים במסגרות חינוך ומכונים.

2. תקשורת בינאישית ברמה גבוהה

3. יצירתיות.

4. הכרות מעמיקה עם הגישה הפסיכודינמית.

5. אחראית יציבה מסורה אתית.

6. בעלת אמביציות, יכולות ניהול ושאיפה להתקדם.

7. עברית תקנית ורהוטה, ניסיון מוכח בניסוח דו”חות.

היקף משרה: 4-5 שעות שבועיות (גמיש ניתן לפצל שעות)

פניות למייל: psychologyschool123@gmail.com

יש לציין עבור משרה 019

רק פניות מתאימות תיענינה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הגב' חנה ביין

M.A. מטפלת פסיכודינמית, מרצה לפסיכולוגיה ומדריכה בתחום הטיפולי

בעלת תואר שני בטיפול באמנויות ע”י אוניברסיטת חיפה, לימודי תעודה בתרפיה במוסיקה, ומתמחה בפסיכותרפיה פסיכואנליטית ואינטגרטיבית.

מטפלת בגישה פסיכודינאמית בדגש על תהליכי העברה, יחסי אובייקט, פסיכותרפיה בין-אישית והגישה האינטרסובייקטיבית – התייחסותית. מעל לעשור מטפלת בילדים, הורים, מתבגרות ונשים. בעיקר מהאוכלוסייה החרדית.

מטפלת בבעיות התפתחות, לקויות למידה, דימוי עצמי, דיכאון, הפרעות במצב הרוח, הפרעות אכילה, התמכרויות, חרדות, יחסי הורים וילדים, אלימות במשפחה, התמודדות עם משברי חיים כמו אובדן/ גירושין, פוסט טראומה, וקשיים נוספים.

יש לך שאלה אישית? מחפשת הדרכה, טיפול או ייעוץ? מוזמנת ליצור קשר ישיר עם הגב’ חנה ביין

דרושים
קראי עוד בנושאים: הדרכה, פסיכולוגיה

עוד מאמרים מעניינים

מי היה דונלד וודס ויניקוט? ומהי תמצית תרומתו לפסיכואנליזה והתפתחות הילד

רפלקציה על הצלחה: כלי רב עוצמה לצמיחה אישית ומקצועית

מה “נכון” לומר במצבי סיכון? בינה מלאכותית או מלכותית? (מסר ליום כיפור- תשפ”ד)

מה אני שעיר לעזאזל? (מסר ליום כיפור)

אני לדודי משמע אני ישנו

איך יוצרים אינטימיות? על אלול וטיפול..

איך הגעתי ל”כאן”? (מסר ראש השנה תשפ”ד)

ממדבר – מתנה

למה אנחנו צריכים את הרגשות השליליים שלנו?

איך אפשר לעשות הפרדה, לא להישחק ולשמוח באמת?

מסלול הלימודים המלא
להכשרת פסיכותרפיסטיות

שמרי לך מקום בשידור החי

בנושא: כניסה לאתר
מרצה:

מטפלת מקצועית,

סדנה דיגיטלית במתנה

איך בוחרים איש מקצוע בתחום הבריאות והרווחה הנפשית?

בואי ללמוד ולקבל הכשרה מקצועית בנושאים שמעניינים אותך

קורסים דיגיטליים

Copy of מבחן בגורמים מקדמים התפתחות גורמי חוסן מול גורמי סיכון

מבחן בהתפתחות בגיל הרך, גורמי קידום התפתחות וגורמי סיכון, סמסטר ב’, מועד א’, החוג לגיל הרך לימודי המשך. מרצה: חנה ביין

Copy of מבחן בגורמים מקדמים התפתחות גורמי חוסן מול גורמי סיכון

מבחן בהתפתחות בגיל הרך, גורמי קידום התפתחות וגורמי סיכון, סמסטר ב’, מועד א’, החוג לגיל הרך לימודי המשך. מרצה: חנה ביין

מבחן בגורמים מקדמים התפתחות גורמי חוסן מול גורמי סיכון

מבחן בהתפתחות בגיל הרך, גורמי קידום התפתחות וגורמי סיכון, סמסטר ב’, מועד א’, החוג לגיל הרך לימודי המשך. מרצה: חנה ביין

קורסים במכון מפגש

מבוא לפסיכופתולוגיה

הקורס מקנה היכרות עיונית בסיסית עם מושגים וסוגיות יסוד ועם הידע הקיים בתחום של פסיכולוגיה אבנורמלית ופסיכופתולוגיה.
אנשי חינוך והורים| מטפלות ומאמנות| רוצה להיות מטפלת

פסיכולוגיה של האישיות

   
אנשי חינוך והורים| מטפלות ומאמנות| רוצה להיות מטפלת